امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, March 27, 2022

Creating Order From Chaos: Data Integration For The Insurance Industry

In the digital age, insurance industry executives recognize that data is not just a static by-product of business operations; data must be used to optimize every aspect of the insurance business.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4408974C968641C5861BE5F6C1165E0A&url=https%3a%2f%2finsurancenewsnet.com%2finnarticle%2fcreating-order-from-chaos-data-integration-for-the-insurance-industry&c=3738397965840092888&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment