امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, March 14, 2022

The Hive Adds Senior Leader and New Talent in Response to Growth

The Hive has added top talent to its executive leadership team and grown with new hires across disciplines, following a year of substantial organic and new business growth. Leading the influx of new ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C1DD8BEC41B847ABB2A085DE35F23D6C&url=https%3a%2f%2fwww.lbbonline.com%2fnews%2fthe-hive-adds-senior-leader-and-new-talent-in-response-to-growth&c=3121399340992491829&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment