امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, March 23, 2022

The Hotel of the Future: Interview With GM About Technology in 2030

By Ian Miller What IT tools and platforms does the hotel of the future require? What might be the technology competencies of future hotel general managers? This imaginary interview between EHL ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=10C1EB0EDAF347BB975BE65EF7B5847C&url=https%3a%2f%2fwww.hotel-online.com%2fpress_releases%2frelease%2fthe-hotel-of-the-future-interview-with-gm-about-technology-in-2030%2f&c=15636622165057364193&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment