امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, March 22, 2022

Study investigates risk exposure models for negative COVID-19 impact in youths

Researchers performed a cross-sectional study to investigate the effect of risk exposure on the negative COVID-19 impact and its consequent association with youth well-being, life satisfaction, and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E73C8931F96A47CC9CA2F09D5BF95288&url=https%3a%2f%2fwww.news-medical.net%2fnews%2f20220322%2fStudy-investigates-risk-exposure-models-for-negative-COVID-19-impact-in-youths.aspx&c=16993720089997692557&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment