To CEO Mark Penn, it’s a way of distinguishing the holding company from what he calls the “legacy” holdcos while also offering a bulwark against the trend of in-housing.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6BB44705509542009EE0545B5B26457E&url=https%3a%2f%2fdigiday.com%2fmarketing%2fwhy-stagwells-saas-strategy-could-give-it-an-edge-against-legacy-holding-companies%2f&c=14922236338857109331&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment