امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, March 10, 2022

Implicity Hosts US Research Competition for Free Access to Advanced AI-powered Cardiac Remote Monitoring Platform

Implicity, a leader in AI-powered remote patient monitoring and cardiac data management solutions, today announced an invitation for US-based researchers who are looking to conduct a study in the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1F5D55804FF642D394F551A9CC80FD7E&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fimplicity-hosts-us-research-competition-174500081.html&c=8541035805367843286&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment