امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, March 8, 2022

Faye Recognized as 2022 SugarCRM President's Club Partner of the Year

An Inc. 5000 award winner eight years in a row, Faye's team works with brands in more than 25 countries to optimize and integrate CRM, CX, marketing automation and ERP platforms into complex tech ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F1376A67F51E4324AE7290397961A005&url=https%3a%2f%2fwww.wfmz.com%2fnews%2fpr_newswire%2fpr_newswire_technology%2ffaye-recognized-as-2022-sugarcrm-presidents-club-partner-of-the-year%2farticle_590624c2-fcee-51e6-97d5-c18ed0a70692.html&c=3010454823028989840&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment