An Inc. 5000 award winner eight years in a row, Faye's team works with brands in more than 25 countries to optimize and integrate CRM, CX, marketing automation and ERP platforms into complex tech ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F1376A67F51E4324AE7290397961A005&url=https%3a%2f%2fwww.wfmz.com%2fnews%2fpr_newswire%2fpr_newswire_technology%2ffaye-recognized-as-2022-sugarcrm-presidents-club-partner-of-the-year%2farticle_590624c2-fcee-51e6-97d5-c18ed0a70692.html&c=3010454823028989840&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment