امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, March 12, 2022

3 Blue-Chip Tech Stocks Wall Street Predicts Will Rally More Than 50%

Accelerating digitization and adoption of advanced technologies across industries to ramp up businesses should propel the tech market's growth in the coming years. Considering the fundamental ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=BCF36B86DDC240D69D65A61A5A1FADC5&url=https%3a%2f%2fwww.entrepreneur.com%2farticle%2f422004&c=2581749643651055103&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment