امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, February 24, 2020

The 3 distinct eras of Compass growth

Check out Mike DelPrete’s State of the Industry Report here. Compass is a disruptive force in real estate. I believe it to be the world’s most well-funded brokerage, with over $1.5 billion raised, and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A66F24F441DA44A9B8A99C0485D6D921&url=https%3a%2f%2fwww.inman.com%2f2020%2f02%2f24%2fthe-3-distinct-eras-of-compass-growth%2f&c=16026748465805017932&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment