امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, February 24, 2020

Save over 90% on 50+ tools every entrepreneur should have

No matter what kind of business you run, Zuitte can help you save time and, in turn, money. It’s a suite of handy tools that makes those sometimes complex things like social media marketing, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A66F24F441DA44A9B8A99C0485D6D921&url=https%3a%2f%2fwww.pcworld.com%2farticle%2f3528351%2fsave-over-90-on-50-tools-every-entrepreneur-should-have.html&c=14293933443080553096&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment