امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, February 25, 2020

Salesforce.Com Inc (CRM) ANNOUNCES RECORD SECOND QUARTER FISCAL 2020 RESULTS.

Description: Aug 22 (Reuters) - Salesforce.Com Inc ::SALESFORCE ANNOUNCES RECORD SECOND QUARTER FISCAL 2020 RESULTS. Q2 REVENUE $4.0 BILLION VERSUS REFINITIV IBES ESTIMATE OF $3.95 BILLION. Q2 ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F4009941231048769D12A64E2209307F&url=https%3a%2f%2fwww.cmlviz.com%2f2020%2f02%2f25%2fCRM%2fsalesforce-com-inc-crm-announces-record-second-quarter-fiscal-2020-results.html&c=3190183122537198701&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment