امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, February 25, 2020

Marketing your practice: The ins and outs of legal client relationship management tools

Other features often included are the ability to run analytics and create reports that provide insight into lead sources and the lead management process. CRM software like Salesforce has been around ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F4009941231048769D12A64E2209307F&url=http%3a%2f%2fwww.abajournal.com%2fweb%2farticle%2fmarketing-your-practice-the-ins-and-outs-of-legal-crm-tools&c=2231581416649377167&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment