امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, November 25, 2019

Zoho revamps document management, says Canadian data centre coming in 2020

TORONTO — When Zoho CRM launched in November 2005, the company was known as AdventNet (it become Zoho Corporation in May 2009) and had just dipped its toes into the cloud world with its first cloud ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7080D0D11EB342CAA2F965C3A943C986&url=https%3a%2f%2fwww.itworldcanada.com%2farticle%2fzoho-revamps-document-management-says-canadian-data-centre-coming-in-2020%2f424378&c=3385549637358416512&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment