امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, November 28, 2019

BRIEF-Goldstream Investment Intends To Defer Some Of CRM Business Infrastructure Upgrades

Nov 28 (Reuters) - Goldstream Investment Ltd: * INTENDS TO DEFER SOME OF INFRASTRUCTURE UPGRADES AND BUSINESS DEVELOPMENTS IN RESPECT OF CRM BUSINESS * FACING CHALLENGE TO CONTINUE ITS EFFORT IN ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A859FE865FF443D3854528BAA1BD149F&url=https%3a%2f%2fsg.news.yahoo.com%2fbrief-goldstream-investment-intends-defer-151459196.html&c=18275473259755318466&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment