امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, November 27, 2019

Salesforce Seeks Customer Truth with New CRM Identity

Open Source Cloud Information Model project hosted by the Linux Foundation is at the core of Salesforce's new effort. At Salesforce's annual Dreamforce customer event on Nov. 19 the company made ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7FA08F0CA7024F8AABC3CF1DC6BCA736&url=http%3a%2f%2fwww.enterpriseappstoday.com%2fcrm%2fsalesforce-seeks-customer-truth-with-new-crm-identity.html&c=6796269577190105569&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment