امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, November 28, 2019

What is After-Call Work (ACW) and Why is it Important in Outsourced Customer Service?

Improved operational efficiencies: Through the use of state-of-the-art technologies that allow agents to seamlessly enter data and take actions, modern CRM platforms can significantly reduce ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A859FE865FF443D3854528BAA1BD149F&url=https%3a%2f%2fcustomerthink.com%2fwhat-is-after-call-work-acw-and-why-is-it-important-in-outsourced-customer-service%2f&c=4264859665061101562&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment