امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, November 26, 2019

Fan Engagement for 2020: The New Normal

This intuitive platform from Stadium1 now gives management the ability to understand how to extract fan data, with their spending habits linked into a strong CRM database. This is part of our one ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D4DB7DAC7CDC4755B0AD0C9AFD0E8FFB&url=https%3a%2f%2fballparkdigest.com%2f2019%2f11%2f26%2ffan-engagement-for-2020-the-new-normal%2f&c=13970198122968140968&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment