امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, November 27, 2019

AI Meets CRM and BI: 15 Salesforce Einstein and Einstein Analytics Announcements from Dreamforce 2019

Salesforce's alternative is Einstein and Einstein Analytics, both of which offer prebuilt, CRM-embedded predictions and recommendations along with the ability to build AI apps and answer ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7FA08F0CA7024F8AABC3CF1DC6BCA736&url=https%3a%2f%2fwww.zdnet.com%2farticle%2fdreamforce-2019-inside-15-einstein-and-einstein-analytics-announcements%2f&c=5335588984989654810&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment