امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, November 27, 2019

Practical Web Inclusion and Accessibility

Before Octopus Energy, Ashley ran the Front-end team at Digital and CRM agency, Tangent, helping to build sites for clients such as Walkers, Carlsberg, SAP, and the Labour Party, and before that, at ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7FA08F0CA7024F8AABC3CF1DC6BCA736&url=https%3a%2f%2fwww.apress.com%2fgp%2fbook%2f9781484254516&c=1819373482280477770&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment