Salesforce as CRM and Salesforce for marketing are familiar use cases, so it was refreshing at Dreamforce to catch up with a very high profile Bay Area organization which is leveraging other parts of ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D4DB7DAC7CDC4755B0AD0C9AFD0E8FFB&url=https%3a%2f%2fwww.dmnews.com%2fmarketing-channels%2fsocial%2farticle%2f21103377%2fbart-finds-its-authentic-voice&c=5124699968395770665&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
No comments:
Post a Comment