امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, November 30, 2019

Angad Chera

Analytics + CRM: Google Analytics, Hotjar, Google Tag Manager, Abobe Analytics, Marketo, MailChimp Advertising Managers: AdRoll, Google Ads, Facebook Bussiness Manager, LinkedIn Campaign Manager, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A93487C3933D4440B0DE5FBBD99964C1&url=https%3a%2f%2fwww.linkedin.com%2fprofinder%2fpro%2fangadchera&c=9291535009191884081&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment