امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, November 28, 2019

CloudCC Updates Email Feature to Improve Overall Engagement & Productivity

California, USA - CloudCC has updated the email feature within its CRM system, which enables users to connect emails to leads and contacts, use email templates and track emails intelligently. Users ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A859FE865FF443D3854528BAA1BD149F&url=http%3a%2f%2fwww.digitaljournal.com%2fpr%2f4521295&c=11539315127484753722&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment