امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 29, 2019

Best Live Chat Sales Software

Chat requests during this period convert into helpdesk tickets automatically and you can attend to them once back online. Leads captured via pre-chat form automatically store in your CRM. You can ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5E152D49FA2D41A09DCCDF98E00A1D66&url=https%3a%2f%2fwww.proprofs.com%2fchat%2flive-chat-sales%2f&c=2249475126497592854&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment