امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, November 25, 2019

Construction equipment sales in the digital age: How dealer salespeople can reach and serve today’s customers

All of these things help paint that composite picture of a customer that you absolutely must have in order to be successful.” Harrison declares that using a fully functioning CRM system is mandatory.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7080D0D11EB342CAA2F965C3A943C986&url=https%3a%2f%2fwww.equipmentworld.com%2fconstruction-equipment-sales-in-the-digital-age-how-dealer-salespeople-can-reach-and-serve-todays-customers%2f&c=17986895269904587029&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment