امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, November 30, 2019

Oracle dials SaaS 2.0 to help Indian businesses go digital

According to Gartner, the SaaS market will grow up to $110.5 billion by 2020, from the current $94.8 billion. SaaS has become a common delivery model for many business applications, including customer ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C42AF169EECC441B98FE462941B61489&url=https%3a%2f%2fnewsd.in%2foracle-dials-saas-2-0-to-help-indian-businesses-go-digital%2f&c=16159569668867120596&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment