امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, November 28, 2019

Creative Folks receives the WoodWing Software Integration Award

Harrier is Australia and New Zealand’s leading Customer Retention Management partner to the Automotive industry. Through the use of cross-media marketing, CRM solutions and data management, Harrier ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6BBB5C54DA744B5DB1E051C02C2E145E&url=https%3a%2f%2fwww.cso.com.au%2fmediareleases%2f36491%2fcreative-folks-receives-the-woodwing-software%2f&c=13002043549175710862&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment