In terms of solution type, the market has been classified into enterprise resource planning (ERP), customer relationship management (CRM), and others. Based on end-use industry, the market has been ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A859FE865FF443D3854528BAA1BD149F&url=https%3a%2f%2fwww.heraldstandard.com%2fbusiness_ap%2fglobal-sap-digital-services-ecosystem-market-challenges-opportunities--%2farticle_f58e0999-d600-53bc-b7ce-99ea7c452db8.html&c=8166986117737744769&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment