For the better part of the past five years, Salesforce (NYSE:CRM) has been a big growth, cloud-based Customer Relationship Management (or CRM) company with improving margins and a stock price that has ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7FA08F0CA7024F8AABC3CF1DC6BCA736&url=https%3a%2f%2finvestorplace.com%2f2019%2f11%2fslowing-growth-could-keep-salesforce-stock-stuck-in-neutral%2f&c=3788009872379540379&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment