امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, November 27, 2019

5 Reasons Your Dealership Belongs in the Cloud

The servers are connected to the internet, which is then used to deliver services to your business. Most dealers already use cloud-based versions of software from their DMS and CRM providers, also ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9AB204E44386477EBE7EB23504E43DC9&url=https%3a%2f%2fwww.autodealertodaymagazine.com%2f359636%2f5-reasons-your-dealership-belongs-in-the-cloud&c=15471643642520214020&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment