امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, November 27, 2019

Salesforce teases new MSP program

That means a Salesforce Partner can manage the day-to-day of a customer’s platform, leaving them to focus on getting closer to their customers,” he continues, adding “Because CRM is not a ‘set it and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9AB204E44386477EBE7EB23504E43DC9&url=https%3a%2f%2fwww.crn.com.au%2fnews%2fsalesforce-teases-new-msp-program-534694&c=14175890304808414567&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment