امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 29, 2019

CRM Ready To Lead?

Salesforce has formed a handle with a 166.44 buy point on a consolidation going back to late March. Salesforce has been a long-time leader but didn't really take part in the big software rally and its ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6F93C1B4FFA246E68392F12633A2C621&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fvideo%2fcrm-ready-lead-105256500.html&c=5015884711855525446&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment