امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 29, 2019

How to manage bookings for your travel business website? | Dignitech

It is a business that is indeed profitable but needs good management of the website as well as the clients. The implementation of a successful CRM system in your business will help your clients to get ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5E152D49FA2D41A09DCCDF98E00A1D66&url=https%3a%2f%2fmedium.com%2f%40dignitechmediaworks%2fhow-to-manage-bookings-for-your-travel-business-website-dignitech-f63b2a03569e&c=5025007458482216899&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment