Analysts shared those views after Salesforce, the CRM giant, fulfilled a long-standing gap, Nov. 7, in its digital experience software offerings with the Salesforce CMS release. “Right now, I am ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D4DB7DAC7CDC4755B0AD0C9AFD0E8FFB&url=https%3a%2f%2fwww.cmswire.com%2fdigital-experience%2fwhere-does-salesforce-cms-fit-in-content-management-industry%2f&c=14679401367259121319&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment