While a contact center will necessarily aim to at least provide a platform for Customer Relations Management (CRM), it will also commonly offer a unified communications solution for staff as well.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A93487C3933D4440B0DE5FBBD99964C1&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-us%2fautos%2fnews%2fbest-ccaas-in-2020-find-the-best-contact-center-as-a-service%2far-AAIIaTj%3fli%3dAAD1l1X&c=4291211664636655598&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment