امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 29, 2019

Rosenblatt: Top 3 Tech Stock Picks Heading Into 2020

5-star Rosenblatt analyst Yun Kim reviewed SPLK and came away deeply impressed. In a list of reasons to own shares in the company, he wrote, “[Splunk is the] emerging de facto enterprise standard in ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6F93C1B4FFA246E68392F12633A2C621&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2frosenblatt%253A-top-3-tech-stock-picks-heading-into-2020-2019-11-29&c=14775517418716872638&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment