امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 29, 2019

Marketing Automation—Eloqua

The report saw as Eloqua's strengths: data management, ABM functionality, and scalability. See how Eloqua compares to other CRM Lead Management Leaders. Intrigue audiences with brilliantly ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5E152D49FA2D41A09DCCDF98E00A1D66&url=https%3a%2f%2fwww.oracle.com%2fmarketingcloud%2fproducts%2fmarketing-automation%2f&c=2561470034779103193&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment