امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 29, 2019

Tim Green

I do the key things – content, storytelling, lead generation, web, social media, database/CRM, e-mail, tradeshows, and live and online events – effectively and professionally. I can build the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6F93C1B4FFA246E68392F12633A2C621&url=https%3a%2f%2fwww.linkedin.com%2fprofinder%2fpro%2ftrgreen&c=7379997518412375386&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment