We have 37 bots in production, in areas including invoice creation and distribution, journal entry updates, variance analysis, inter-company invoicing, fixed asset module automation, and sales booking ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5E152D49FA2D41A09DCCDF98E00A1D66&url=https%3a%2f%2fwww.capgemini.com%2f2019%2f11%2ftransforming-the-capgemini-group-from-the-inside-out%2f&c=15341154316615117395&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment