امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, November 29, 2019

Transforming the Capgemini Group from the inside out

We have 37 bots in production, in areas including invoice creation and distribution, journal entry updates, variance analysis, inter-company invoicing, fixed asset module automation, and sales booking ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5E152D49FA2D41A09DCCDF98E00A1D66&url=https%3a%2f%2fwww.capgemini.com%2f2019%2f11%2ftransforming-the-capgemini-group-from-the-inside-out%2f&c=15341154316615117395&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment