امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, November 30, 2019

AWeber vs GetResponse [2020] – The Definitive Guide

The GetResponse CRM allows you to track every lead and every action from one place, so no deal falls through the cracks. You can define a lead owner, closing date, and deal value. Easily sort and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A93487C3933D4440B0DE5FBBD99964C1&url=https%3a%2f%2fwww.abc-7.com%2fstory%2f41386264%2faweber-vs-getresponse-2020-the-definitive-guide&c=574665790013544071&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment