امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, November 28, 2019

salesforce (CRM) to Post Q3 Earnings: Is a Beat in Store?

salesforce.com Inc. CRM is slated to release third-quarter fiscal 2020 results on Dec 3. For the fiscal third quarter, revenues are guided between $4.44 billion and $34.45 billion. The Zacks Consensus ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6BBB5C54DA744B5DB1E051C02C2E145E&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-us%2fmoney%2ftopstocks%2fsalesforce-crm-to-post-q3-earnings-is-a-beat-in-store%2far-BBXsy8u&c=921318866698577078&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment