امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, November 27, 2019

Salesforce Q3 Earnings on Deck: Can CRM Stock Reach New Highs?

Salesforce CRM is set to report its third quarter financial results after the closing bell on Tuesday, December 3. The company has seen its shares rise 18% in 2019 but it has lagged behind the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9AB204E44386477EBE7EB23504E43DC9&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fsalesforce-q3-earnings-deck-crm-210909531.html&c=17497625612221287694&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment