امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, November 25, 2019

Thought Leaders in Healthcare IT: Bridge Connector CEO David Wenger (Part 1)

We’re the first no-code platform for healthcare-specific integrations. By saying integrations, I mean connecting disparate systems across a variety of healthcare software, whether that’s a cool ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4DF2BF416DD1490C8A4C5B51C0DB61D3&url=https%3a%2f%2fwww.sramanamitra.com%2f2019%2f11%2f25%2fthought-leaders-in-healthcare-it-bridge-connector-ceo-david-wenger-part-1%2f&c=17437496333670794056&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment