Centralized IT structures help prevent these silos, leading to better knowledge-sharing and cooperation between departments. For example, using one centrally managed CRM system makes it possible for ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4DF2BF416DD1490C8A4C5B51C0DB61D3&url=https%3a%2f%2fwww.business2community.com%2fcloud-computing%2fhow-cloud-has-affected-the-centralization-vs-decentralization-of-it-02261064&c=16158336171010949671&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment