امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, November 26, 2019

Salesforce announces it's moving Marketing Cloud to Microsoft Azure

Brent Leary, founder at CRM Essentials, who has been watching the market for many years, says the partnership says a lot about Microsoft's approach to business today, and that it's willing to partner ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=0362D27D57594081BDC33659E0F82E09&url=https%3a%2f%2fsg.news.yahoo.com%2fsalesforce-announces-moving-marketing-cloud-151254301.html&c=7005005092078982904&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment