امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, November 26, 2019

Charting Google Pay's 'Tez' growth in India (and other top stories of the day)

This week on Techie Tuesday, we feature Dharmesh Shah, CTO and Co-founder of global marketing and CRM software company HubSpot. Apart from continuing to play with code and take his company to ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=0362D27D57594081BDC33659E0F82E09&url=https%3a%2f%2fyourstory.com%2f2019%2f11%2fgoogle-pays-tez-india-ola-london&c=2405340444490934307&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment