امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, November 26, 2019

Here's what financial advisers say is the most overhyped wealth tech, and what tools they think will actually help them in the next 5 years

Advisers think customer-relationship software, video-conferencing and self-service portals are the most useful tech, a survey found.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=0362D27D57594081BDC33659E0F82E09&url=https%3a%2f%2fwww.businessinsider.com%2ffinancial-advisers-on-robo-advice-wealth-management-technology-2019-11&c=6424811822638327772&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment