امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, November 26, 2019

5 Key Takeaways From Dreamforce 2019

The industry's dominant CRM vendor and cloud pioneer is looking to meet its founder's ambitious goal of doubling revenue over the next few years by focusing on two areas that will make it the center ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=0362D27D57594081BDC33659E0F82E09&url=https%3a%2f%2fwww.crn.com%2fslide-shows%2fcloud%2f5-key-takeaways-from-dreamforce-2019&c=4725531935983574168&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment