امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, June 26, 2019

UniFirst Corporation (UNF) CEO Steven Sintros on Q3 2019 Results - Earnings Call Transcript

During our quarter, the segment's operating income benefited from the capitalization of internal labor costs for our ongoing CRM projects. In addition, the quarterly comparison benefited from ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=0E1B1E6B4EDA457DB47AC8DCE9CE35FF&url=https%3a%2f%2fseekingalpha.com%2farticle%2f4272280-unifirst-corporation-unf-ceo-steven-sintros-q3-2019-results-earnings-call-transcript&c=9067622677191454587&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment