امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, June 25, 2019

E30: "Angel" podcast: Part 2. Dave Morin of Slow Ventures (250+ investments inc. Slack, Pinterest, Twitter), shares insights

Salesforce Essentials. Jumpstart sales & support by leveraging the worlds #1 CRM at a startup price point … at just $25 a month per user! Go to Salesforce.com/angel for an additional 50% off and a ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=209E031FE2374EDB9C7F15C8AFE85896&url=https%3a%2f%2fthisweekinstartups.com%2fe30-angel-podcast-part-2-dave-morin-of-slow-ventures-250-investments-inc-slack-pinterest-twitter-shares-insights-on-favorite-business-models-products-backing-founders-with-a-tangible%2f&c=12074545611206967395&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment