Customers American Water (left) and CNA Coupa Inspire 2019 opened with CEO Rob Bernshteyn doubling down on Coupa's intention to turn the BSM (Business Spend Management) category into a rival to CRM or ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=0E1B1E6B4EDA457DB47AC8DCE9CE35FF&url=https%3a%2f%2fdiginomica.com%2fcoupa-inspire-2019-customers-get-real-about-spend-management-transformation&c=1726330565240946763&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment